2009


Vad hände 2009 egentligen?

Våren - Studentfesterna var i full gång samtidigt som vänner fyllde år till höger och vänster och självklart skulle firas. Det var lagfester och praktik på barnavdelningen på sjukan. Benhinneinflammationen kom åter på besök och följde med mig långt in på hösten. Jag jobbade min första dag på Almgården samtidigt som vädret bättrade på sig och vi fick försmak av sommaren. Blev en del häng på tre hjärtan.

Sommar - Värmen var äntligen här. Det var bal och sedan äntligen Studenten. Jag jobbade. Vi lekte av oss på liseberg. Det blev en del strandhäng. Vi campade i Torekov. Grillkvällarna avlöste varandra samtidigt som utekvällarna stod på rad. Det blev fotbollshäng på tranevall och ett par goa raodtrips på det. Jag hängde en hel del i Skrea och försökte fånga alla soltimmar som bara gick. Vi lekte av oss på Skallen och festade på Fiesta. Jag och storebror körde hemmafest och Jönssons körde 100-årsröj. Det blev häng på västerhagen och vi puttade golfbollar i Tylösand. Jag fyllde äntligen 19. I slutet av sommaren drog jag och två stjärnor till Platanias och levde livet.

Höst - Jag fortsatte hänga på almgåren. Jag, jöns och cam drog till Kivik och blev fångade av fartkameror. Det blev ett par kvällar i stadens vimmel. Vi bowlade med damlaget. Det blev någon lagfest hit och en hel del häng dit. Jag och Kajsa avslutade hösten med en helg i götet och vår sköna Winnerbäck.

Vinter -
Jobbade lite, vända på dygnet lite, festade en del. Lirade cup med mina damer. Firade jul. Avslutade året med fina vänner.

Det är väl ungefär så det har sett ut.
2009 känns som ett ganska tråkigt år. Bättre än så här kan vi!


Kommentarer
Postat av: Hanna

2010 kommer att bli magiskt :)

2010-01-03 @ 22:42:25
Postat av: Alexandra

jag hoppas hoppas hoppas! men man ska inte ropa hej förrän man hoppat... ha ha ha

2010-01-04 @ 15:14:12
Postat av: Hanna

haha nej det är sant, men tror jag har hoppat nu så hej ;)

2010-01-04 @ 16:15:52
Postat av: Anna

Tycker allt du är lite pessimistisk här Karlsson men självklart, vi kan bättre! ;)

2010-01-04 @ 20:03:03
URL: http://www.annasofiajonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0