Vemdalen


Hallå alla snönissar!

Sitter för tillfället i stugan och äter frukost. Tog ut en rejäl sovmorgon idag då varken vädret eller min kropp tillåter backarna för tillfället. Efter två heldagar i backen är jag väl medveten om varenda liten muskel i hela min kropp. Ouch.

Skidåkningen går bättre än väntat. Jag har fortfarande lite problem med högersvängen men den kommer la den med. Har tappat räkningen på alla goa vurpor jag gjort. Nu säger jag bara "Det var en jäkla tur jag slängde mig, annars hade jag ramlat" samtidigt som de andra står och garvar bredvid. Här är riktigt fina backar och vi har till och med haft solen framme ett par gånger under dagarna. Då är det härligt!

Jag hade gärna delat med mig av ett par roliga vurpor, både från mig och de andra, men det är så svårt att återberätta och få er att förstå hur fruktansvärt roligt det egentligen såg ut. Så jag gör det inte.

Afterskin är toppen. Eftersom det är studentvecka är det ett jäkla drag. Ikväll blir det utgång och båda stugorna är grymt laddade för detta.

Fjällen är riktigt, riktigt NAJS!

Nähä. Det var värst vad tiden springer iväg, redan 11. Dags att öppna dagens första...




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är såååå avundsjuk! Shit, det hade varit najs att få vara i fjällen tillsammans med er godingar. Saknar dig! Truly yours!

2010-01-27 @ 16:11:38
URL: http://www.annasofiajonsson.com
Postat av: Ems

Det låter som om att ni har det bra där borta i backarna :)

2010-01-27 @ 19:43:45
URL: http://emmaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0