.


Jag är väl medveten om att det dammar ganska rejält här.

Men när man fått sig en käftsmäll som satt precis där den skulle och som vände hela mig upp och ner så tappar man lusten en aning. Till allt möjligt faktiskt. Att hela tiden skjuta bort att man långt, långt där inne är ledsen och besviken och att hela tiden le och säga att allt är bra och att jag inte bryr mig överhuvudtaget är jobbigare än man kan tro. Det är väl klart att jag bryr mig.

När man har varit nerkärad i en person i över 2 år är det inte speciellt lätt att slänga alla känslor i soptunnan över en natt, även om det är precis det jag vill göra. Och även om det är precis det jag kommer att göra så snabbt jag är redo för det.

Det är helt enkelt inte värt det längre. Så mycket som jag har väntat. längtat. känt. tvekat. undrat.

Det räcker med ord där.

Ni hade rätt kära vänner, ni hade rätt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är värd så mycket bättre sötnos! Puss

2010-07-20 @ 09:29:46
URL: http://johannajosephsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Det gör ont men det finns en morgondag som är värd att ta till vara på. Jag hoppas du gör det för din egen skull för du är värd det bästa!

2010-07-20 @ 19:18:56
URL: http://www.annasofiajonsson.com
Postat av: Hanna K

<3

2010-07-20 @ 19:33:18
Postat av: Kajsa

Du klarar allt och du är värd den absolut bästa!

2010-07-21 @ 16:00:07
Postat av: cs

vill nå dig. ingen likn loser på denna jord är värd min alx!

2010-07-21 @ 17:47:39
Postat av: Sofia

hjärtat!! allt går över tillslut, se det fina med att du slapp vara med någon som honom, det finns finare pojkar som vill en så mycket bättre! en sånn ska du hitta <3

2010-07-24 @ 14:19:19
URL: http://sasinsofia.blogspot.com
Postat av: sandra

allt ordnar sig vännen, i know. Det gör jävligt ont i början men även det bleknar tillslut. Kom ihåg vad jag brukar säga till dig..hade jag varit kille ahade jag valt dig direkt! puss på nosen<3

2010-07-25 @ 19:36:04
URL: http://sandragunnarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0