Midsommarhelg på Öland


ÖLAND ÖLAND ÖLAND.

Ja, vad ska man säga?

Min midsommarhelg har varit så galet lyckad på alla sätt och vis och jag vill göra det igen, igen och igen! Vädret har varit helt på vår sida och alla har varit så himla taggade för att göra den här helgen till det absolut bästa. And so we did.

Jag kommer att bära med mig det här länge, länge och det blir en svår uppgift att toppa den här resan.


Så här bodde vi. Stooor lekyta i mitten och stranden bakom hörnet. Bätter blir det inte!


Inte ett moln så långt ögat kan nå.


Det har blivit en hel del beachvolley! Vad Mikael har för sig här är ju frågan. haha


Gott gäng, gott häng ♥


Myser i kvällssolen.


Jag och Tobbe på midsommardagen.


Vackert, vackert, vackert.


Här befinner vi oss på raset och letar efter stenar att kasta macka med.





I Borgholms hamn i väntan på glass.


På väg hem. Här har vi Karin i det gigantiska baksätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0