lite sommar, kanske?


SUNNY DAY!

Vilken sommardag vi har haft! Jag och Anna har chillat i varsin solstol i Frisagård hela dagen lång med en molnfri himmel ovanför oss. När klockan närmade sig 15 rullade vi inom konsum och köpte en vattenmelon för att sedan fortsätta dagen i min trädgård. Vi kickade boll en bra stund och spanade på allt och alla i gamla skolkataloger innan det var dax att knyta på sig fotbollsskorna och möta upp damerna på Tranevall.

Hela 6 stycken lyckades vi skrapa ihop idag. Hade en riktigt rolig timme ute på planen i mina nya, sköna pjux och med perfekt fotbollsväder. Gillade skarpt att även Hanna joinade oss ikväll. Det är så grymt roligt att spela när man både kan slå den där perfekta bollen och även få tillbaka den precis så som man vill ha den! Ibland förstår vi två varandra så väl där ute på planen att allt går av sig själv. Fina grejer de där...

Det har varit en helt underbar ledig dag och jag hoppas innerligt att värmen och solen är här för att stanna!

Alexandra - måste dock komma ihåg solskyddet i morgon...

Kommentarer
Postat av: Hanna K

Jag kommer på onsdag med! :-) Alltid kul att spela med er, ni är guld!

2010-06-06 @ 22:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0