22 juni


Efter någon timme på haverdalsbeachen
under en molnig himmel och kylig sidvind ser jag numera ut som en kräfta. Bokstavligt talat. Man blir ju så lurad av det där. När ska jag lära mig att använda solskyddsfaktor även i Sverige? - Antagligen aldrig.

Det har i alla fall varit en väldigt härlig ledig dag och jag börjar äntligen återhämta mig efter gårdagens club monday som för övrigt var ungefär lika roligt som skattebetalning. Inte alls roligt med andra ord. Fiesta, Fiesta, Fiesta - jag längtar efter dig!


NU ska vi gå ut och slänga ihop lite saker som ska med till ÖLAND på torsdag där vi ska fira midsommar. DET kommer bli så bra och det ska bli så skönt att åka iväg ett par dagar.


Kommentarer
Postat av: Anna

hahahaha lika roligt som skattebetalning... den var bra!

2010-06-22 @ 22:14:22
URL: http://www.annasofiajonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0