Saturday night


Idag är en bakisdag rakt igenom. Ett dunkande huvud och illamående har i stort sett förföljt mig hela dagen. 4 timmars sömn har antaligen även det en del påverkan på det hela...

Men vilken kväll det blev!

Vi började hos bröderna Jedraski med roliga lekar som fick oss att skratta så det gjorde ont i magen. När alkoholen gjort sitt plockades singstar fram och vi sjöng oss hesa till både det ena och det andra. Det visade sig finnas många sångfåglar i lägenheten minsann!

Väl på stan blev det en sväng inom tre hjärtan som vanligt. När klockan slått 03.00 och nattmaten låg i magen gick jag, Anna och Jedraskis tillbaka till samma plats där vi började kvällen. Där satt vi uppe och snackade om kvällens alla höjdpunkter en bra stund innan allt fågelkvitter påminde oss om att vi nog borde krypa till kojs. And so we did.

Bästa kvällen på länge!!

När Anna kände sig körklar idag drog vi oss mot Tylösand för att kolla på Kajsa som gick balen. Hon var så himla fin och det var så roligt att se henne glänsa på röda mattan! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Körklar var jag men jag är då fan inte klar ännu! ♥

2010-06-06 @ 19:33:42
URL: http://www.annasofiajonsson.com
Postat av: Kajsa

Tack Alexandra, fasen att jag inte såg dig haha <3

2010-06-08 @ 20:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0