AH vad underbart!


HEY.

Da har ytterligare ett par dagar glidit forbi oss har pa Perenthian och semestern borjar ga mot sitt slut. Har inte gjort mycket vettigt de senaste dagarna, allt ar precis som det ska vara med andra ord.

Idag har vi snorklat med bade skoldpaddor och hajar. Det ni! Det var en ball upplevelse.

Nu ska jag och Karin snart ga bort till grabbarna igen for att ata efteratt och kolla utomhusbio. MUMS!

Har ar verkligen helt underbart ute, ljumma vindar och havet 10 meter bort for tillfallet med reggea i hogtalarna. Jag vill inte aka harifran i morgon. Inte mycket att gora nagot at dock. KL vantar ater pa oss och det ar shopping som galler sista dagen. Helt ok det med.

saknar er <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter för jävligt Karlsson. Här hemma börjar våren komma. Jag har dumpat vinterjackan och bytt till skinnjacka samt invigt conversen. Äntligen, det var på tiden säger jag bara!

Hoppas att ni har haft underbara dagar. Förstår att det känns lite vemodigt att lämna solen och grabbarna men du ska veta att jag saknat dig här hemma och ser fram emot att få hem min chokladpralin ;) Nu är det dags att jobba vidare (smygsurfing)! Njut av dagen som är kvar så ses vi snart! Puss

2010-03-25 @ 11:40:02
Postat av: camilla

hajar? är du craaaaaazy? nu kan du komma hem igen!

2010-03-25 @ 14:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0