home sweet home...


Men GUD vad jag hade gjort vad som helst för att få ligga och slappa på long beach just nu och slänga mig i det blå precis när jag vill.




AH så underbart det var att få komma iväg lite och samla på sig ny energi. Jag behövde det.

Vi har hunnit med fyra olika platser under tiden i Malaysia och mina två favoriter är helt klart Kuala Lumpur och Pehrentian Island. Kuala Lumpur är en grym storstad med hålligång dagen och natten lång medan Pehrentian är rena motsatsen. Vita stränder, turkost vatten, sol, bad och massa bus bjöd sista veckan oss på. Det var helt underbart!

Det är dock inte så pjåkigt att komma hem till ett grått Sverige när mina fina, fina, fina vänner lyser upp det hela.
Ni är det bästa för mig ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi åker tillbaka imorgon alex :D

2010-03-29 @ 21:02:50
URL: http://www.annasofiajonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0