just nu i Penang


Tankte ge er ytterligare ett par rader fran varmen.

Sitter just nu och vantar pa att klockan ska bli 22.00 sa att vi kan hoppa pa bussen som ska ta oss mot Perenthian Island. Bussresan tar 8 timmar sa det blir att sova pa bussen sa att vi ar fit for fight for beachen i morgon.

Tankte hinna fa nagot i magen samt ta ett sista varv i shoppinghuset innan bussen gar. An finns det gott om plats i resvaskan ska jag tala om. A andra sidan vantar ytterligare 1 dag i KL sa det ska nog inte vara nagra problem att andra pa...

Var ute pa krogen igar dar vi hangde med ett par helt galna man fran Singapore som var valdigt generosa med drickan. Dansade, sjong och snicksnackade tills klockan var alldeles for mycket vilket resulterade i att vi sov bort hela formiddagen idag.

Maste tyvarr kila ivag nu sa att vi slipper stressa senare...
Grabbarna har skrivit pa resdagboken om ni vill lasa vad vi hittat pa :) Tobiasfredrik ar namnet.

Nar vi kommit i ordning pa Perenthian sa lovar jag att lagga upp lite pics sa hall utkik.

Stor PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Om inte annat kan du ju fylla väskan med grejer till MIG! Mohahaha!

Låter galet nice metis. Bränt dig ännu? PUSSAR!

2010-03-18 @ 09:02:38
URL: http://www.annasofiajonsson.com
Postat av: Kajsa

låter verkligen helt underbart! längtar tills jag får se lite bilder :) jag hoppas du använder solskyddsfaktorn flitigt ;) och inte blir för brun. saknar dig och vi ses när vi båda kommer hem!

2010-03-18 @ 21:45:24
Postat av: Alexandra

jag har klarat mig riktigt bra fran att branna mig. Peppar Peppar... Vi har det forjavla bra alltsa. Solskyddsfaktor 50 ska nog racka tror jag haha. Varken branner mig eller far farg, men vafan! Lycka till i Turket forresten Kajjan. EnjoI the pics ladies :D

2010-03-20 @ 11:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0