härligt men farligt.


Efter 8 timmars jobb slängde jag mig på cykeln hem för att hoppa i partydressen och hitta det där glada humöret. Efter ca 45 var jag redo att sätta mig bakom ratten och styra mot Jerkans. Väl framme möttes jag av en kokande lägenhet och en hel drös med goa vänner som alla verkade sköta kvällens drickande...

När klockan slog 00.00 började folket röra på sig och Taxi Alexandra rullade mot stan och Tre hjärtan. Gick upp och beställde en fanta och snicksnackade med folket en stund innan jag och en söt prick bestämde oss för att kasta in handduken.

Och nu snurrar det i min skalle. igen.

Men jag låter det snurra idag. För du gjorde hela min kväll igår och fick mig att må sådär löjligt bra för en stund. Det där lilla räcker långt för mig just nu. Tydligen.

Alexandra - såld.


Kommentarer
Postat av: sandra

Nu blir Sandra dundernyfiken, vad har hänt nu? Någon söt liten varelse innehållande testosteron eller vad?!? Tell me honey!

2010-03-07 @ 16:24:16
URL: http://sandragunnarsson.se
Postat av: Anna

vi brukar ju kasta in handduken ganska tidigt, eller?

2010-03-08 @ 21:51:34
URL: http://www.annasofiajonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0