packningsmästaren själv!


Har tillbringat hela dagen med min söta Camilla. Är det någon som kan konsten att packa så är det hon. Min resväska har aldrig varit så välpackad och samtidigt så halvfull som den är just nu. Om jag lyckas packa den lika väl på hemresan kommer jag kunna shoppa upp hela Kuala Lumpur om jag känner för det. Det ni!

När vi packat någorlunda klart stekte vi burgare. och eldade. och gosade. och busade.


This is what i'm talking about...


Ha ha ha ha. Så här kan det sluta när C varit i farten.

A - kommer sakna

Kommentarer
Postat av: camilla kjambjörn sundqvist

fan vad snygg du är alexandra karlsson!

2010-03-09 @ 22:09:37
URL: http://camillasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0