sunshine baby.


Vilket väder vi har fått här nere i väst, helt underbart! Det är lite av det här jag har gått och väntat på sen sista sommardagen år 2009 känns det som. Nu håller jag både tummar och tår för att solen och värmen håller i sig till lördag då det är pingstfest på västerhagen som gäller.

Annars då. Ska ner till jobbet 13-16 idag, tungt pass får jag säga ; )

IKVÄLL däremot ska jag äntligen få lira boll på Tranevall igen. Vi har skrapat ihop ett par goa ladies som även dom var sugna på att få gå ut på det sköna gröna. Ska bli spännande att se vilka finter och trix som finns kvar i skallen!

Nu ska jag ut i solen och mysa en stund innan jobbet kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0