best friends


skrivet av Anna Jönsson: "Troligtvis blir det Warszawa eller landskapsarkitekt i Alnarp/Uppsala till hösten."

Say what?

Självklart är jag väldigt glad för Annas skull och höll både tummar och tår för att hon skulle klara provet uppe i stockholm, vilket hon även gjorde.

Men när jag tänker på att hon framåt hösten inte kommer finnas i Harplinge och Frisagård får jag bokstavligt talat panik. Vi har hängt konstant i snart två och ett halvt år och hon är verkligen en av dom bästa jag har. Utan tvekan.

Alla äventyr, allt bus, alla sena nätter, all fotboll och allt chill i hängmattan vi hunnit med än så länge har varit lite av the best days of my life och jag förstår inte hur jag ska kunna klara mig utan allt det framåt hösten.

Men, nu gör vi sommaren till det bästa.

I love you. I love you. I love you. ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är underbar ♥

2010-05-12 @ 20:23:27
URL: http://www.annasofiajonsson.com
Postat av: sandra

jag förstår precis vad du menar, en av mina bästa ska också iväg:S IT SUCKS! Skulle inte Anna bli veterinär?

2010-05-13 @ 13:45:08
URL: http://sandragunnarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0