4 maj


God kväll vänner.

Tog ut en lång sovmorgon idag och lämnade inte sängen förrän klockan visade 11.30. För att inte få dåligt samvete över att ha sovit bort halva dagen joinade jag grabbana på gymmet en stund. Ska bli spännande att se om jag kan gå i morgon.

Annars har det varit en lugn dag med regn och winnerbäck. Go kombo det där!

Min vecka:
Onsdag - En sväng till stan och synsam. Hör och häpna. Ska göra mitt bästa för att välja ut ett par schyssta bågar. Don't like it at all...
♥ Torsdag - Ett par timmars häng med Sandra innan jobbet kallar.
♥ Fredag - Superfredag
♥ Lördag - Helkväll med Anna Larsson. Äntligen! Vart kvällen tar oss återstår att se...

Sounds good?
It is.


Kommentarer
Postat av: kajsakavat

pinglan. hör av dig när du kommer in till stan, jag slutar nämligen tidigt!

2010-05-04 @ 23:26:26
Postat av: Anna

låter alldeles underbart och jag är sååå ledsen att jag inte kan vara med på lördag. hade varit så najs men vi får siktain oss på en annan dag. love ya!

2010-05-05 @ 20:19:55
URL: http://www.annasofiajonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0