väst är bäst på fest


What a night!

Igår stod pingstfest på västerhagen på schemat. och som vi gjorde det! Alla över 40 stod upp och dansade på bänkarna och borden när klockan visade 19.30, det säger väl en del?

Och värre blev det.

Trots att det blev en hel del häng utanför dansgolvet under kvällen så var jag faktiskt uppe och svängde loss ett par heta minuter när alkoholen hade gjort sitt. Jag vet inte riktigt vart alla timmarna blev av och vad vi gjorde under tiden, men fort gick det. Och roligt hade vi.

När bandet slutade spela vid 01-tiden hoppade vi på våra cyklar och trampade mot Harplinge och Janssons. Där var det efterfest ett par timmar innan jag framåt morgonkvisten somnade bredvid en söt Anna.

Det var en grym kväll på alla sätt och vis och jag vill göra det igen, igen och igen!



Anna och Peter.


Jerkan, jag och Adde.


Sammanbitna grabbar.


Dans, dans, dans upp på bordet...


Just happy.


Lite häng.


Min stjärna.


Fullt ös.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vädret gav alla förutsättningar för en lyckad kväll. så najs och fler ska det bli! Löv to you bejbi! ;)

2010-05-24 @ 11:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0