AH, vi kör igen!


OJ vad skönt det är att vara helt ensam hemma. Att ha huset alldeles för sig själv, göra precis vad man känner för och spela musik precis hur högt man vill. Jag gillar det.

Idag är en sån dag. Det är grått ute, jag är ledig och har precis tryckt i mig lite lunch eftersom sovmorgonen gjorde att det blev supersen frukost. Det är skönt när det inte finns några speciella tider.


Klockan 16 kommer Tobbe och Mikael hem från jobbet och då ska jag ge grabbarna en match nere på gymmet. Eller så är det dom som kommer att ge mig en match. Antagligen det sista. Jag har inte varit där nere på en lång evighet. Inte tränat något annat heller för den delen. Det känns som att det är läge att ta tag i det där nu.

Håll tummarna för att det där viktiga suget håller i sig i mer än 2 veckor den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0