update


Thailand ar helt underbart!

Vi har det varmt och gott, ca 35 grader. Hotellet ar superfrascht och havet ligger 100 meter bort. Sa vi klagar inte :)

I gar var vi pa phi phi. Fick dock regnet med oss vilket forstorde stamningen lite.


Jag kanner mig lite stressad da tiden star och tickar nere i hornet, sa hinner tyvarr inte slanga upp nagra bilder idag. Men det kommer, det kommer...

Jag hoppas ni har det bra hemma, aven om kylan verkar ha kommit till er.


Tanker pa er kara vanner! ♥


Kommentarer
Postat av: Kajsa

låter riktigt gött, bara njut min fina vän! här hemma fryser tårna till is <3

2010-11-29 @ 17:17:41
Postat av: Anna

Härligt det låter! :)

2010-11-29 @ 20:31:33
URL: http://www.annasofiajonsson.com
Postat av: camilla

Här hemma är det nästan lika fantastiskt! Det är så kallt så att jag varje kväll får ta av mig händerna och fötterna och lägga dem på elementet plus att jag kör med ABSOLUT intravenöst. Känns inte som ngt hållbart.

Ta hand om er och njut av allt :)

KRAM

2010-12-01 @ 22:26:43
URL: http://camillasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0