Vi drar till Malmö.


Fredag och lördag har spenderats nere i Malmö i Annas sköna lya! Inflyttningsfest stod på schemat och kvällens tre värdar hade fixat och donat top notch och gjorde kvällen till ett enda stort ös.

I 8 av 10 fall är alltid förfesterna kvällens höjdpunkt medan stadsröjet ofta blir på en ganska låg nivå. Så även i detta fall. Å andra sidan har vi nu sett KB och fick dansa loss till en klassiker från Håkan. Helt ok!

När jag och herr Tham bestämde oss för att kasta in handduken och lämna krogen bakom oss snurrade vi rundor i kvarteren i en halv evighet innan vi förstod vart vi var någonstans. Det var ett nöje i sig. När vi äntligen kunde sätta nycklarna i låset dröjde det inte lång tid tills vi slocknade i Annas 1 och 20.

Lite sådär lagom bakis och go sprang vi runt på både Ikea och väla halva lördagen! Fick med oss allt vi skulle ha så det fick det helt klart vara värt!

U n d e r b a r t att få lite häng tillsammans med min kära vapendragare igen såklart. Jag saknar det!

Tack för helgen ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Får ju släppa på gasen lite ;) dansa med heeela kroppen! haha! För kort helg tillsammans men vi får ta igen det snart! PUSS!

2010-11-22 @ 16:10:00
URL: http://www.annasofiajonsson.com
Postat av: camilla

delade meningar gällande utekvällen hör jag. när vi ses nästa gång ska jag spela bra musik för er :DDD

2010-11-22 @ 18:28:32
URL: http://camillasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0