11 oktober.


I lördags fick jag äntligen krama om en söt Kajsa som var hemma på besök över helgen. Det var härligt. Det bästa är att jag snart får göra det igen! Tänk vad man lär sig att uppskatta sina vänner på ett annat sätt när dom inte längre är alldeles intill.

I söndags vaknade jag upp bredvid den där varma och trygga famnen som gör mig sådär löjligt lugn och som får mig att känna något helt fantastiskt som jag inte riktigt kan sätta ord på. Det är något nytt för mig.

NU ska jag ut och njuta av den stora höstsolen. Jag hoppas att den är lika varm och härlig som den ser ut att vara genom fönsterrutan.

4 5 dagar till Thailand.


Kommentarer
Postat av: Ems

Like it. Det närmar sig

2010-10-11 @ 22:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0