lördagskväll.


Vad har hänt sen sist?

Jag har äntligen fått hänga ett par dagar med två av mina stjärnor igen. Vad kan vara viktigare? Jag saknar er varje dag och hela tiden.


I lördags firade vi Johanna som blivit ett år äldre. Vilket ös det var. Stämningen var topp 10 och kvällen hade kunnat bli hur bra som helst. Verkligen hur bra som helst. Men. När vi rullade mot stan med 6 personer i bilen ser vi plötsligt den där förbaskade polisbilen komma i alldeles för bra vinkel med sina förbaskade framlyktor som tydligt visar att vi är en person för mycket i bilen. Vi svänger snabbt höger in på en gata och tar första vänster för att kanske, kanske kunna slippa undan. Det gick ju sådär. Polisbilen följer efter oss och börjar snart blinka att vi ska stanna bilen. FAN.

10 minuter senare och 1000 kr senare hade vi tappat suget en aning. När jag, den enda av sällskapet, inte får passera vakterna på Mårtensson tappar jag suget ytterligare. Det regnade och var kallt och jag orkade verkligen inte stå och ens försöka argumentera mot stans tjurigaste vakter.

Sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0