Pics.


Jag och familjen tog en weekend ner till Barcelona för att fira att pappa blivit ett år äldre. Fantastisk stad!

EnjoI.


Vi satt och spanade på grym beachvolley en stund.


A walk in the park.


Jag och Fredrik gjorde ett tappert försök till en shoppingrunda. Utan resultat.


Storebror och jag.


Pap och mam.


Camp Nou såklart.


Helt ok.


Vi gick och gick och gick.


Äntligen ett par timmar på stranden.


Och jag var glad.


När man blir rastlös kan man bygga sandslott av glasstrutar.




På väg för att fylla på depåerna.


Inte arg. Bara koncentrerad.


En duktig underhållare. Och Freddan hejar på.


Jag blev hungrig på kvällskvisten och beställde in taccos.


Hamnen.








På väg hem igen. En weekend går alldeles för snabbt!


Nöjd tjej.

Kommentarer
Postat av: camilla

daaaamn vad många härliga bilder alexandra :) du är jättefin på allihop ju!

2010-10-07 @ 18:22:33
URL: http://camillasundqvist.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhh min Alexandra, du är gööörsnygg jue! Jag saknar dig av hela mitt hjärta. Jag kommer hem den 22 okt, då måste vi ses och snacka skit. Massa pussar till dig!

2010-10-09 @ 22:28:58
URL: http://www.annasofiajonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0