Full av ull?


Förra hösten satt jag och Camilla och grät av garv på Vibäcksvägen då jag visade henne vad jag hade slängt upp på mandels hemsida.

Eftersom Camilla nu ska rensa hela sin blogg från alla gamla inlägg var jag tvungen att spara dessa underbara rader. För gamla goda tiders skull.

"Man får ju inte nog utav den här kvinnan alltså. Hittar alltid på nya upptåg. Helt ostoppbar! a force of nature som man kan säga på utrikiska. alexandra avskyr sånt som fäller. Nu är hon helt tänd på den här sjalen. Mestadels för att den går att vira fjorton varv runt halsen så att man verkligen inte fryser. Även om det är exakt en sådan som hon letat efter så känner hon behovet av att skriva en kommentar på hemsidan och fråga om sjalen. Vem i hela jävla friden bryr sig om den fäller eller inte? lycka till med att hitta en stickad sjal som inte fäller säger jag bara. tack för många flabb!"





Kommentarer
Postat av: camilla

hahahahahahaha. :)))) det är bara du som kokar ihop ngt liknande. obetalbart alexandra! saknar sånt

2010-09-07 @ 23:07:45
URL: http://camillasundqvist.blogg.se/
Postat av: Anna

haha I feel so good reading this! :D

2010-09-08 @ 21:16:04
URL: http://www.annasofiajonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0