Husvagnshelg i Varberg.


Jag och Mikael har hängt i vår husvagn i Varberg hela helgen lång. Supermysigt var ordet!

Lördagens dagsregn gjorde att vi höll oss under tak större delen av dagen. Tog oss en sväng till stan där jag slängde bort alldeles för många hundralappar på en plattång. Å andra sidan hade jag sett ut som ett troll utan den, så det får det vara värt. Tacka gudarna för den fetaste lönen någonsin! Wop Wop.

Efter ett restaurangbesök senare på kvällen kröp vi ner under täcket och somnade bums! Jag sover som bäst i en husvagn, utan tvekan! Att dessutom få ha sin kärlek alldeles intill var en helt okej kombo!

Söndagens alla timmar spenderade vi inne på Ikea tillsammans med hela Sveriges befolkning. När vi sprungit halva huset runt behövde vi paus och fyllde magen med 25 köttbullar. Såklart. När Mikael efter ett par timmar satt ett sträck över det mesta på den milslånga listan lämnade vi varuhuset och åkte hemåt igen.

Bästa helgen på väldigt, väldigt länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

härligt! ikea, haha! där sattes han verkligen på prov...

2010-09-27 @ 13:44:37
URL: http://www.annasofiajonsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0