det luktar som vår


Det känns fint att det är några av er som kikar in här varje dag trots att jag nästan aldrig skriver längre. Ledsen för det.

Ä N T L I G E N visar sig den stora gula igen och värmer en frusen tjej som mig. Jag kommer aldrig att bli något annat än en vår och sommarälskare. Energin kommer i takt med våren. Så är det varje år.

På jobbfronten borde jag inte klaga just nu. Jag har jobb fram till september vilket jag är tacksam och nöjd med. Pengar behövs alltid när man är ung och har huvudet fullt av framtidsplaner! Det är mysigt. Särskilt när man har en helt underbar kille vid sin sida och allt känns sådär fantastiskt jävla bra.

Kommentarer
Postat av: camilla

härligt att det händer ngt här! Fler bilder och mer text till bloggen plis.

vill ju ha lite kvaliteteslektyr nu under våren! kommer hem på fredag! PUSS

2011-03-30 @ 11:07:40
Postat av: Anna

you so damn worth it!

2011-03-30 @ 17:29:22
URL: http://www.annasofiajonsson.com
Postat av: Sofia

KOM TILL SKÅNE och LUND SNART HJÄRTAT!

2011-04-05 @ 11:26:33
Postat av: Travel and fashion

Hej!



Hur ser de där orange trädgårdsdynorna ut? Skulle du kuna maila en bild samt mått på dem?



Mvh



Turid

2011-05-01 @ 19:53:24
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0